perjantai 7. syyskuuta 2012

Joulukalenteri 2012

Intiaanikesää on lupailtu, mutta minä ajattelin aloittaa joulun odotuksen.

Ihastelin jo viime vuonna, kun monissa blogeissa oli joulukalenterivaihtoja. Nyt Askartelutaivaan facebook-ryhmässä  oli asiasta puhetta ja minäkin päätin pistää nyt tällaisen pystyyn.

Homma toimii näin: varaa luukku (tai useammankin saa ottaa) kommentoimalla tähän blogipostaukseen. Sitten lähetät minulle jonkun kivan pienen yllärin, jonka avaan kyseisenä joulukuun päivänä. Vastalahjaksi osallistun yhtä monella luukulla sinun blogijoulukalenteriisi, tai jollei sinulla ole sellaista, lupaan lähettää sinulle käsin askarrellun joulukortin (tai jotain muuta pientä?).

Kuka vaan voi osallistua, oli blogia tai ei. Sinäkin äiti.

Yllätyksen ei tarvitse olla mikään suuren suuri. Kaikki askartelu- ja käsityötarvikkeet otan riemulla vastaan. Meillä on kolme pientä askartelijaa (8-, 3- ja 1-vuotiaat), joten myös lapselliset tarrat tms. löytävät meiltä käyttäjän. Neulon, virkkaan, teen kortteja ja skräppäilen. En omista stanssikonetta enkä juuri isoja leimasimia, joten kaikenlaiset stanssatut kuviot ja leimatut kuvat olisivat mukava askarteluylläri. Juon teetä, en kahvia. Herkkujen suhteen olen kaikkiruokainen. Arvostan kaikkea käsin tehtyä!

Muoks. Piti vielä lisätä, että meillä on myös nukkekoti, joten kaikki mineilyjututkin ovat tervetulleita. Korujakin tehdään. Oikeastaan ihan kaikki käsitöihin ja askarteluun liittyvät jutut ovat ihania!

Luukkujen pitäisi olla minulla marraskuun loppuun mennessä.
Laitathan kuoren päälle numeron, niin tiedän aukaista sen oikeana päivänä!

Laita osoitteesi minulle sähköpostiin paula.piipertaja (at) gmail.com (kyllllä, minun piti ihan tätä varten luoda anonyymi mailiosoite.) Saat sitten paluupostissa minun osoitteeni.

Nyt jään jännäilemään, saanko kalenterin täyteen!

Päivitän varatut luukut tähän listaan:
1. Päivi -perillä!
2. Sirkka-mummu -perillä!
3. Siina -perillä!
4. Miukula -perillä!
5.Maakariakka -perillä!
6. Eeva-mummu -perillä!
7. Tellihani -perillä!
8. Minna - Zirkonella -perillä!
9. Hilkka -perillä!
11. Hanna -perillä!
12. Annika
13. Nanna -perillä!
14. Hilkka -perillä!
15. Miukula -perillä!
16. Siina -perillä!
17. Tellihani -perillä!
18. Lorainne -perillä!
19. Matias ja Suska -perillä!
21. Lorainne -perillä!
22. Eeva-mummu -perillä!
23. Teea K. -perillä!
24. Minna - Zirkonella -perillä!

24 kommenttia:

  1. Minäpä varaisin luukut 4 ja 15 =)

    Ja tervetuloa minun kalenteriin jos haluat. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävinkin jo sun kalenterissa varailemassa :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos, kävin sinunkin kalenterissasi vierailulla :)

      Poista
  3. Minä voisin varata numeron 1. :)

    VastaaPoista
  4. Mulle numero 11. :)

    -Hanna

    VastaaPoista
  5. Minulle luukku viisi:) Sun roskapäiväkirja on todella inspiroiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta, sullahan näyttää olevan jotain samanlaista työn alla :)

      Poista
  6. Varaukseen luukut 18 ja 21, kiitos! :) Kalenteria löytyy minultakin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa! Kävin nappaamassa sinultakin parit luukut.

      Poista
  7. Hei! Sekoilin hiukan, täällä olikin vapaita luukkuja, joten varaan numerot 9 ja 14.

    VastaaPoista
  8. Hei! Minä voisin ottaa tuon viimeisen luukun eli 23. Minunkin blogista löytyy kalenteria.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.