lauantai 10. maaliskuuta 2012

Tunnustus ja haaste


Sain Hilkalta Mummun mussukat ja taide -blogista tällaisen tunnustuksen ja haasteen:

Siihen kuuluu seuraavat kolme tehtävää:

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.

2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi

3. Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle

Tässä minun faktani

1. Olen 29 vuotta

2. Olen töissä ohjelmistoalan firmassa, eli olen ammatiltani nörtti.

3. Nyt olen äitiyslomalla työstäni, hoidan kotona 7-, 2,5- ja puolivuotiaita lapsiani. 7-vuotias käy tietysti myös koulua.

4. Elokuussa juhlimme mieheni kanssa 9-vuotishääpäivää.

5. Minulla on tapana murehtia ja stressata liikaa ja yritän päästä tästä tavasta eroon.

6. Lainaan kirjastosta nykyään aina muutaman askartelu/käsityö-aiheisen opuksen, vaikka niitä on kertynyt kirjahyllyynkin hyvä rivi.

7. Vaikka muuten tykkään monenlaisesta kotoilusta, niin ruuanlaitosta en hirveästi pidä. Myös leipominen on enemmän mieheni lempipuuhia kuin minun.

Ojennan tunnustuksen ja haasteen eteenpäin muutamalle kivalle askartelu/käsityöblogille. Osaa olen seurannut pitempään ja osa on uusia tuttavuuksia. Ottakaa osaa, jos haluatte!

Paperiliitin, Jeppulandia, Marika näpertää, Hempukan hömpötykset, Toivotonta puuhastelua, Vahingossakin voi onnistua kun tarpeeksi kokeilee, Neuleita siniseltä sohvalta, Vaaleanpunaisin ajatuksin, Kukkia ja kimallusta, Onni, Askartelupöydän ääressä, Elinan käsityökori,  Pää pilvissä jalat maassa, Lehtipollon leikekirja, Marjan koriti

Huhhuh, olipas siinä linkittämistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.